NOVINKA

VOGE 300 RALLY

Som tvoj ľahký kamoš do ťažkého terénu

Objem motora:

292,4 cm3

Hmotnosť:

152 kg

Spotreba:

3,2 l/100 km

Farba:

Cena od:

4 490 EUR

POĎME SA ZOZNÁMIŤ

Prajete si endurko?

Som malé, skvele ovládateľné, dobrodružné endurko so sympatickým dakarovým výrazom. Priam sa až trasiem, kedy spolu vyrazíme do blatistého off-roadového sveta a začneme blbnúť v teréne. Som motorka univerzálnej konštrukcie, nekompromisne postavená pre jazdu kdekoľvek – na ceste, aj mimo nej. Na sto pero ťa poteší, že mám klasické off-roadové rozmery kolies: 21 palcov vpredu a 18 palcov vzadu a predovšetkým vypínateľné ABS vzadu. Vďaka tejto kombinácii prejdeme terénom ako teplý nôž maslom. Rozhodne nám nehrozí, že by sme zostali stáť uviaznutí niekde v mláke.

MOTOR

Objem motora 292,4 cm3
Typ motora štvortaktný 1-valec so 4 ventilmi na valec a elektronickým vstrekovaním
Maximálny výkon 21 kW (29 k) / 8 500 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 25 Nm / 7000 ot./min.
Kompresný pomer 11:1
Sekundárny pohon reťazou
Prevodovka manuálna 6-stupňová
Štartér elektrický
Chladenie kvapalinou
Emisná norma EURO 5
Emisie CO2 74 g/km
Systém dávkovania paliva Bosch EFI
Objem nádrže 12,5 l
Spotreba paliva 3,2 l/100 km
Maximálna rýchlosť 140 km/h

PODVOZOK A BRZDY

Odpruženie vpredu vidlica up-side-down, 41 mm (zdvih 205 mm)
Odpruženie vzadu kyvná vidlica + tlmič s pružinou s nastaviteľným predpätím (zdvih 240 mm)
Pneu vpredu 80/100 - 21
Pneu vzadu 120/100 - 18
Brzdy vpredu 2-piestikový strmeň + 1 × kotúč s priemerom 265 mm
Brzdy vzadu 1-piestikový strmeň + 1 × kotúč s priemerom 220 mm
ABS áno

ROZMERY A HMOTNOSTI

Rozmery (D׊×V) 2107 × 877 × 1405 mm
Pohotovostná hmotnosť 152 kg
Výška sedadla 915 mm

PREZRI SI DETAILY

Svetlá, do ktorých sa zamiluješ

Nový, až nadpozemsky hľadiaci predný svetlomet poskytuje pri nočnej jazde široké a jasné osvetlenie.

ABS, ktoré môžeš na zadnom kolese vypnúť

Nechceš, aby ti do štýlu jazdy kecal brzdový asistent, však? Nie je nič jednoduchšie, než ho poľahky tlačidlom vypnúť.

Skvele fungujúce brzdy a podvozok

To je základ každej dobrej motorky. O hviezdne brzdenie sa vpredu stará kotúč s priemerom 265 mm a dvojpiestkový brzdič. Moja vidlica má zdvih 205 mm, a tak si píš, že na dorazy si len tak ľahko nesadne.

Oceľové stúpačky

Z tých sa ti noha len tak neskĺzne. Ver, že v teréne ich fakt oceníš!

Prehľadný tachometer

Ukáže ti všetko, čo potrebuješ. Teda rýchlosť, otáčky, najazdené kilometre alebo zaradený kvalt.

NASKOČ DO SEDLA

Toto enduro ťa fakt bude baviť

Mojich 150 kíl hmotnosti ťahá štvorventilový, kvapalinou chladený jednovalec s objemom 292 cm3 s elektronickým vstrekovaním Bosch a so 6-stupňovou prevodovkou. Mám dvojitý kolískový oceľový rám, ktorý chráni motor zospodu. Vpredu up-side-down vidlica a vzadu kývka z ľahkej zliatiny s jednoduchým tlmičom od japonskej Kayaby. Už v základnej výbavičke mám ochranný rám, vysoké plexi a aj klasické endurácke sedlo! Za málo peňazí si spolu užijeme veľa muziky. Na nič nečakaj a poď ma poriadne prevetrať!

NA STAHNUTIE