NOVINKA

VOGE 525 DSX

Vyladená päťstovka, s ktorou vypočuješ volanie diaľok!

Objem motora:

494 cm3

Výkon:

35 kW

Spotreba:

3,9 l/100 km

Vodičský preukaz:

A2

Farba:

Cena od:

6 590 EUR

POĎME SA ZOZNÁMIŤ

Som tvoja cesta z mesta

Chceš vyraziť mimo asfalt, prekročiť hranice mesta, stratiť sa v križovatkách a brázdiť vidiecke cestičky bez toho, aby si sa vzdal potešenia z jazdy v najväčšom pohodlí? V tom prípade som zrodená priamo pre teba. Som navrhnutá tak, aby som bola všestranná, spoľahlivá a prinášala ti potešenie z jazdy v každom počasí.

Som mašina s neskutočne komfortným podvozkom a s drôtenými kolesami s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spoľahnúť sa môžeš na moje špičkové brzdy od japonského Nissinu a na dostatočne silný dvojvalcový motor s výkonom 35 kW (48 k). Vďaka dvom jazdným režimom mi mi dáš ľahko vedieť, či so mnou chceš šetriť benzín, alebo máš práve chuť na divočenie v režime Šport.

V štandardnej výbave mám TFT prístrojovku so 7-palcovým displejom, ktorá ukazuje okrem iného aj tlak v pneumatikách. A keď si pomocou Bluetooth spáruješ mobil, prístrojovka začne fungovať aj ako bezchybná moto navigácia.

Mám bočný aj stredový stojan, konektor USB, 12 V zásuvku, nastaviteľné plexi, kompletné LED osvetlenie a nádherné prídavné hmlovky. V základe dostaneš aj trojicu origoš hliníkových uzamykacích kufrov. Zbalíš do nich všetko, čo budeme na našej ceste za poznaním potrebovať. S kuframi prídem na 6 990 EUR. Ak ich nepotrebuješ, zaplatíš za mňa 6 590 EUR.

Táto motocyklová lahôdka u nás nemá cenovú konkurenciu. Schválne sa mrkni napríklad na porovnateľnú konkurenciu. Vyvalíš za ne raketu a zďaleka nedostaneš takú výbavičku, akú mám ja už v základe. A o navigácii môžeš tak akurát iba snívať. Tú ti iné päťkilá neponúknu ani za príplatok.

Áno, možno si už obdivoval moju predchodkyňu Voge 500. Pozri. K predkom mám úctu, ale pri všetkej skromnosti musím povedať, že oproti nej som ešte dokonalejšia. Zlepšovákov mám fakt mrte. Mrkni na ne do detailov. Ale ani tam sa všetky nezmestili. Najlepšie je vyraziť a omrknúť si ma, či rovno aj otestovať u predajcov po celom Slovensku.

MOTOR

Objem motora 494 cm3
Typ motora štvortaktný radový dvojvalec DOHC
Maximálny výkon 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm
Maximálny krútiaci moment 50,5 Nm / 6 500 rpm
Kompresný pomer 11.5:1
Sekundárny pohon reťazou
Prevodovka manuálna, 6 rýchlostných stupňov
Štartér elektrický
Chladenie vodou
Emisná norma EURO 5
Emisie CO2 90 g/km
Systém dávkovania paliva elektronické vstrekovanie Bosch
Objem nádrže 18 litrov
Spotreba paliva 3,9 l/100 km
Maximálna rýchlosť 160 km/h

PODVOZOK A BRZDY

Odpruženie vpredu 41 mm Upside-Down vidlica Kayaba, zdvih 150 mm
Odpruženie vzadu kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič Kayaba, zdvih 145 mm
Pneu vpredu 110/80-R19 – Metzeler Tourance
Pneu vzadu 150/70-R17 – Metzeler Tourance
Brzdy vpredu 2x dvojpiestkové strmene NISSIN, 2× kotúč (ø 298 mm)
Brzdy vzadu jednopiestkový strmeň NISSIN, 1× kotúč (ø 240 mm)
ABS áno, BOSCH - vypínateľné

ROZMERY A HMOTNOSTI

Rozmery (D׊×V) 2 215 × 840 × 1 365 mm
Pohotovostná hmotnosť 206 kg
Výška sedadla 830 mm
MODEL VERZIA FARBA CENA
525 DSX bez 3 originálnych hliníkových kufrov modrá, siva 6 590 EUR
525 DSX Touring vrátane 3 originálnych hliníkových kufrov modrá, siva 6 990 EUR

PREZRI SI DETAILY

Telka na riadidlách

Sedempalcový displej prístrojovej dosky ti bude počas jazdy pripadať veľký ako telka. Pomocou telefónu si z neho navyše urobíš špičkovú navigáciu. Neprídeš o dôležité údaje a pritom budeš vedieť, kedy a kam máš odbočiť. No a mraky údajov sa o mne dozvieš aj v bezplatnej appke pre Android aj Apple.

Jednoduché brodenie a hopsanie cez prekážky

Som pripravená aj na blbnutie v teréne. Vyššie umiestnený výfuk nielen skvelo vyzerá, ale vďaka tomu prebrodíš kadejakú riečku. Svetlá výška 200 mm ťa zase ochráni pred nechcenými bozkami s obrubníkmi alebo terénnymi nerovnosťami.

Dvojitá bezpečnosť

Na cestách ťa budú strážiť dvaja anjeli. Volajú sa ABS a TCS. Oboch ale môžeš ľahko vypnúť. Napríklad keď vyrazíš za dobrodružstvom do terénu.

Luxusný svetelný kukuč

Keby sa volila Miss Moto Svetlo, som horúca kandidátka na korunku. Ostro tvarované krivky mojich LED svetiel ladia s celkovým dizajnom. Prídavné hmlovky môžeš zapnúť aj za jazdy. Môj svetelný kukuč nielen luxusne vyzerá, ale aj fantasticky svieti. Takže spolu rozžiarime aj tú úplne najviac čierno-čiernu tmu.

Polohovateľný plexi štít

Výšku ochranného plexi si nastavíš v šmahom ruky. Je to fakt brnkačka. Stačí zatiahnuť a plexi je vyššie. Podobne ho môžeš zase zasunúť. Pretože plexi štít ťa ochráni nielen pred vetrom, ale aj pred hlukom.

Športový aj úsporný režim jazdy

Pomocou jediného stlačenia mi povieš, ako sa mám správať k benzínu. Keď ma hodíš do Éčka, budem ti ho šetriť. V športovom režime ho zhltnem o pár kvapiek viac, no budem rýchlejšia a silnejšia.

NASKOČ DO SEDLA

NA STAHNUTIE