NOVINKA

VOGE 500 AC

Mám štýl na veky vekov. Ver, že aj ty mu podľahneš

Objem motora:

471 cm3

Hmotnosť:

185 kg

Spotreba:

3,7 l/100 km

Farba:

Cena od:

6 290 EUR

POĎME SA ZOZNÁMIŤ

Štýl kombinujúci klasickú a modernú mašinu sa neokuká

Elegantné tvary minulosti a zároveň tie najpokročilejšie technológie súčasnosti zo mňa robia krásku, ktorá očarí azda každého. Keď spolu vyrazíme do sveta, pritiahneme pozornosť všetkých generácií.

S nástrahami mesta si hravo poradím vďaka poprednému odpruženiu od japonskej Kayaby s up-side-down vidlicou. Vzadu to istí kyvná vidlica s ľahkou konštrukciou a tlmičom, ktorá je tiež od Kayaby.

Jazda do práce sa stane príjemnou zábavou a dlažobné kocky ťa už nikdy nerozhodia. Keď na semaforoch blikne červená, brzdy od japonského Nissinu zaručia zamatové pristátie. Klasické okrúhle svetlá ti rozžiaria svet pomocou LED technológie. Nechýba mi prehľadná TFT obrazovka s automatickým prepínaním denného/nočného režimu a množstvom údajov: zaradený kvalt, stav paliva, priemerná spotreba, vonkajšia teplota, tlak v pneu a mnoho ďalšieho. Určite ťa potešia nastaviteľné páčky na riadidlách alebo možnosť prepojiť obrazovku s mobilom cez blutúta.

 

MOTOR

Objem motora 471 cm3
Typ motora štvortaktný 2-valec so 4 ventilmi na valec a elektronickým vstrekovaním
Maximálny výkon 34,5 kW (47 k)/8 500 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 44,5 Nm / 7000 ot./min.
Kompresný pomer 10.7:1
Sekundárny pohon reťazou
Prevodovka reťazou
Štartér elektrický
Chladenie kvapalinou
Emisná norma EURO 5
Emisie CO2 95 g/km
Systém dávkovania paliva Bosch EFI
Objem nádrže 19 l
Spotreba paliva 3,7 l/100 km
Maximálna rýchlosť 160 km/h

PODVOZOK A BRZDY

Odpruženie vpredu vidlica Kayaba up-side-down, 41 mm (zdvih 128 mm)
Odpruženie vzadu kyvná vidlica + tlmič Kayaba s pružinou s nastaviteľným predpätím
Pneu vpredu 120/70-R17 – Pirelli Gran Turismo Angel GT
Pneu vzadu 160/60-R17 – Pirelli Gran Turismo Angel GT
Brzdy vpredu NISSIN, 2-piestikové strmene + 2 × kotúč s priemerom 298 mm
Brzdy vzadu NISSIN, 1-piestikový strmeň + 1 × kotúč s priemerom 240 mm
ABS Ano

ROZMERY A HMOTNOSTI

Rozmery (D׊×V) 2 100 × 770 × 1 090 mm
Suchá hmotnosť 185 kg
Výška sedadla 795 mm

PREZRI SI DETAILY

Displej veľký ako tablet

Pripoj sa cez Apple alebo Android a správy zo svojho mobilu uvidíš na displeji prístrojovky. Ovládaš ho prepínačom na riadidlách. Ukáže ti aj užitočné údaje ako otáčky motora, rýchlosť, teplotu vzduchu a motora, priemernú spotrebu paliva, stav tlaku v pneu, hodiny, počítadlo nalietaných kilákov, nechýba ani zaradený kvalt. Túto obrazovku si obľúbiš!

Skvele svietiace svetlomety

Navonok oldschoolový dizajn, vo vnútri moderná LED technológia. Moje svetlomety sa podobajú hviezdam. Skvele vyzerajú a dosvietia neuveriteľne ďaleko.

Aj zozadu som neprehliadnuteľná

Čisté dizajnové línie podporené vyladenou LED technológiou. Presne takto chceš, aby svietilo fáro pred tebou. Nikoho neoslňujú a pritom ich dokonale vidieť.

Kvalita žiari z každučkého detailu

Aj na tej najposlednejšej drobnosti uvidíš čisté spracovanie a oceníš cit, ktorý dizajnéri dali do stavby mašiny.

Sexi zvuk vykúzli precízne spracovaný výfuk

Presné zvary, večný materiál a zvuk, ktorý ťa len tak neomrzí. Takto nejako by mal poriadny výfuk vyzerať.

Brzdy, na ktoré sa môžeš spoľahnúť

Zabudni na brzdenie očami. Japonské brzdy Nissin s dvoma brzdovými kotúčmi s priemerom 298 mm a s dvoma piestami v brzdiči sa postarajú o zamatové zastavenie. Kvalitné brzdenie je základ. No nie?

NASKOČ DO SEDLA

VOGE 500 AC

Som motorka prémiovej kvality. Poháňa ma dvojvalcový motor s objemom necelých 500 cm3 a výkonom 34,5 kW (47 k). Mám značkové vstrekovanie paliva Bosch, japonský podvozok s up-side-down-vidlicou Kyaba a brzdy Nissin. Z fleku môžem viac než konkurovať všetkým osvedčeným značkám. Príď sa o tom presvedčiť aj ty!

Ďalšie modely z tohto radu